Reklama na sociálních sítích

Sociálních sítí existuje v dnešní době hodně. Nejznámějšími jsou Facebook, Twitter, Google+, Myspace a Instagram. Navzdory všem trendům je Facebook mezi nimi neustále v popředí. Zejména v Česku je velmi oblíben. Proto by se při marketingových tazích nemělo zapomínat na reklamu právě na této sociální síti.

Možnosti reklamy na Facebooku

Reklamy na Facebooku je možné zužitkovat pro propagaci firemní Facebook page, nebo také samotných webových stránek. Facebook přichází stále s novými reklamními formáty, na které uživatelé převážně dobře reagují. Můžete nahrát jeden obrázek, nebo celou sérii. Oslovit potenciální zákazníky je možné také videi. K tomu je potřeba napsat ještě několik dobře promyšlených vět, aby potenciální zákazník měl touhu na reklamu kliknout.

Lze rovněž zvolit, kde se má reklama ještě zobrazovat: na Instagramu, Messengeru nebo na Audience Network.

Výhody reklamy na Facebooku

  • S odborně cílenou reklamou oslovíte hodně potenciálních zákazníků za málo peněz.
  • Zvýšíte rovněž povědomí o značce.
  • Inzerenti mohou své reklamy zacílit na profily lidí, kteří jsou pro jejich druh podnikání nejvýznamnější. Lze cílit na věk, demografické údaje, zájmy, …
  • Je možno navštívit ty uživatele, kteří zavítali na Váš web, ale neprovedli tzv. konverzi.
  • V libovolnou dobu se dá upravit rozvrh a rozpočet reklamy.
  • Můžete použít Facebook pixel. Jedná se o nástroj měřící reklamy a ukazující, kdo reklamu viděl a jak postupoval.
  • Statistiky prokliků versus kolik lidí reklamu vidělo, je viditelné pod každou reklamou na Facebook stránkách inzerenta.

Nevýhody reklamy na Facebooku

  • První nevýhodou je investice času. Abyste mohli vyhodnotit její účinnost, je zapotřebí ji průběžně sledovat.
  • Pro placení Facebook reklam je nutné použít platební kartu nebo PayPal.

Můžete využít odborné pomoci a najmout si správce Facebooku.