PPC reklama

Za PPC reklamu platí inzerent až ve chvíli, kdy na reklamu někdo klikl. K předním poskytovatelům PPC reklamy patří S-klik a Ads (do září 2018 AdWords). Sklik a Ads nabízejí zobrazování cílených inzerátů ve výsledcích vyhledávání na každé straně vyhledávače. První zmíněný je od vyhledávacího systému seznam.cz a druhý od google.com.

Výhody PPC reklamy

  • Jak již bylo napsáno výše, platíte až za návštěvníka, který se proklikne na Váš web. Platíte tedy za skutečné návštěvníky. Vaše reklama se zobrazí zdarma.
  • Záleží pouze na Vás, kolik chcete za proklik zaplatit a jakou maximální částku budete do reklamy vkládat.
  • Určíte si klíčová slova, na která se má reklama zobrazovat. Cílit můžete i geograficky. Cílení na zařízení ovlivní, jestli se Vaše reklama zobrazí pouze na počítačích nebo jen na mobilních zařízeních, případně na obojím.
  • Podle Vaší potřeby lze kampaně ihned pozastavit nebo upravit.
  • Veškeré podrobnosti o svých kampaních, reklamních sestavách, klíčových slovech a inzerátech zjistíte díky přehledným statistikám, které systémy nabízejí. Na jejich základě se můžete rozhodnout pro různé změny, které přinesou větší úspěch.

Nevýhody PPC reklamy

  • Pro správné nastavení a následné správy reklamních sestav je nezbytná znalost jednotlivých PPC systémů.
  • PPC reklamu vyhledává stále více firem, tedy i Vaše konkurence a čím větší konkurence, tím je potřeba více investovat.
  • Pokud chcete mít kampaně úspěšné, je potřeba se jim často věnovat.

Proč nechat PPC na odborníkovi

Šetříte čas

Zřízení kampaně zabere moře času. Začne se výzkumem klíčových slov, je nutné napsat efektivní reklamy a vytvořit nastavení samotných kampaní. Ty je pak nezbytné pravidelně sledovat a spravovat.

Dosažení lepších výsledků a šetření financí

Reklamy se mohou zobrazovat na zcela nepodstatné vyhledávací dotazy, které Vám berou peníze. Je potřeba měřit konverze, které je nutné správně nastavit. Schopný odborník vylepšuje poměr kvality klíčových slov, čímž snižuje celkové výdaje.