Ceník

Orientační ceník za tvorbu, servis webových stránek a internetový marketing

Rozsah a náročnost prací je u každého projektu individuální, z tohoto důvodu není možné sestavit položkový ceník. Zde uvádím několik příkladů pro orientační představu o ceně za vytvoření webu nebo internetový marketing.

Konkrétní cenovou nabídku mohu sdělit po seznámení s poptávkou.

Tvorba webových stránek

Jednostránkový web

  • Web s prezentací produktu nebo služby
  • Obsah webu je členěný v jedné stránce
  • Web obsahuje: texty, fota, galerii, kontaktní formulář
  • Přehledné zobrazení na počítači i mobilu
  • Vzhled webu dle informací o účelu webu nebo grafické předlohy
  • Web s redakčním systémem Wordpress nebo statický web

Vícestránkový web

  • Členitá prezentace produktů nebo služeb do více stránek
  • Web obvykle obsahuje: texty, fota, galerii, kontaktní formulář, speciální funkce
  • Přehledné zobrazení na počítači i mobilu
  • Vzhled webu dle informací o účelu webu nebo grafické předlohy
  • Web s redakčním systémem Wordpress nebo statický web

E-shop

  • E-shop na redakčním systému Wordpress s pluginem Woocommerce
  • Členění produktů do kategorií
  • Nastavení způsobu dopravy, platby, integrace platební brány
  • Nastavení parametrů pro výběr produktu
  • Vzhled webu dle informací nebo grafické předlohy

Správa PPC kampaní a servis

Nastavení reklamní kampaně

  • Nastavení kampaně na Google Ads, Facebook Ads nebo Sklik
  • Nastavení parametrů kampaně a textů za účelem dosažení konverzí
  • Nastavení měření konverzí pro sledování efektivity reklamy

Správa reklamní kampaně

  • Nastavení kampaně na Google Ads, Facebook Ads nebo Sklik
  • Nastavení parametrů kampaně a textů za účelem dosažení konverzí
  • Nastavení měření konverzí pro sledování efektivity reklamy
  • Pravidelné sledování výsledků měření kampaní a následné úpravy pro největší možnou efektivitu reklam.

Hodinová sazba

  • Práce účtované na fakturu dle hodinové sazby
  • Všechny činnosti uvedené v přehledu služeb tvorby webových stránek a internetového marketingu